پیام شاد باش بمناسبت سومین سالروز اساسگذاری نهضت ف .د.ت.ا
شورای کشوری اتریش  نهضت فراگیر شورای کشوری اتریش نهضت فراگیر

 

شهر وین ، جمهوری اتریش

 

8 جون سال 2008 عیسایی برابر  19  جــوزای   1387  خورشیدی

 

رفقا و همرزمان !

 

شورای کشوری اتریش نهضت فراگیر  بهترین  شادباشها و درود های گرم رفیقانه را نثار شمار رهروان راه دموکراسی ، ترقی و رهایی انسان از قید ستم ، بیعدالتی و استثمار در هر کجای از جهان که بود و باش دارید ، میکند.

خانواده بزرگ مان طی این سه سال بزرگ وبزرگتر شده و از اعتماد چشمگیر مردم   و دوستان برخوردار میباشد . این اعتماد و باور بصورت تصادفی نه بلکه در نتیجه ایثار و فداکاری  اعضا و هوادان سازمان مان بدست آمده است . امروز مردم در وجود نهضت ما  مدافع صدیق و استواری بخاطر امر صلح ، دموکراسی ، وحدت و نزدیکی  ملیت های ساکن  در سرزمین پر افتخارمان  افغانستان را میبینند . طرح های اصولی و مطابق نیاز های مردم و خواست زمان ،خرد ورزی  و اشاعه فرهنگ صلح ، تفاهم و دیالوگ بجای دشمنی ، تخریب و انتقام  باعث گسترش صفوف  و اثر مندی نهضت ما و افزایش نفوذ آن در جامعه گردیده است .تلاش در راه ایجاد فضای همکاری ، یاری ، همبستگی و وحدت نیرو های دادخواه وترقی پسند  اقدام بجا و دلیرانه سازمان ما میباشد که باعث تحرک و ایجاد جو مناسب  برای گفتگو های سیاسی و یافتن راه ها و وسایل مناسب  برای  تحقق این آرمان گردیده است .

در این سالروز فرخنده پیروزی ها و سربلندی های بیشتر در امر صلح ، عدالت و ترقی  را برای مردم افغانستان  و نهضت دموکراتیک ، ملی و مردمی مان آرزو مینمایم.

 

زنده و سرفراز باد انسان !

آزا د ،  شگوفان و آباد باد سرزمین پر افتخار مان افغانستان !

فشرده تر و نیرومند باد صفوف نهضت فراگیر و ترقیخواه مان !

گسترده تر باد وحدت همه نیرو های  دادخواه ،عدالت پسند و مردمسالار کشور !


June 9th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها